Fredag

Igår så va de Freda, å fy va skönt med helg :')
i skolan hände de inte så mkt. vi hade först språk och sen hade vi hemkunskap. vi bakade bröd de vart faktist gott (A)
Efter skolan gick jag å Josefine till stan. vi satte oss på donken med Joanna Vitim å hans tjej, minns inte va hon heter (A)
efter en liten stud kom Jonas, Josefines kille. vid halv 3 tog jag bussen hem. när jag kommigt hem så var jag ute på mitt tak och solade. de va riktigt härligt faktist :) 
20 över 5 kom Maja och hämtade mig, vi åkte till flygplatsen och hämtade bror sen åkte vi till P18 å tittade på Rally, Tobias körde. de gick väl bra . när de va klart åkte jag in till stan. träffade Gry, Oscar å Vitim. Gry skjusade mig till puma på moppen sen drog hon. Oscar å vitim kom med. på Puma va de helt jävla dött XD efter ett tag kom Philip å Jonas å nån Oskar me. vi skulle typ ut å kolla om de va fest vid målgolfen, men polisen hade kommigt dit så de blev inget. så vi drog ner till allmedalen. jag åkte me Philip på moppen. haha XD
nere vid allmedalen träffade jag Samanta Mikaela Therese å Charlotte. haha dom va roliga. XD vid allmedalen va oxå polisen. så efter ett tag drog vi igen. vi åkte tillbaka till puma för att oscar skulle snacka me Jonas H. fett komplicerat men XD
men jonas va inte där så Jag Philip oscar å vitim åkte till donken. där satt lite folk. en av folken va Fredda :S han satt där me nåra fjortis ungar!?! :S han är fan cppppP! aja (A)
vid halv 12 tog jag bussen hem.
Idag är de Rally med. men jag tror inte att jag ska se för oscar å jag snacka om att han skulle komma hit. men jag vet inte hur de blir me de. de är fan helt cp mellan oss... han ska jö snart flytta å jag vill inte börja gilla honom mer då... då kommer de bara göra ondare när han lämnar mig... :(
jaja, de är riktgt fint väder idag iaf :D
ha de trevligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0