haha va onsdan rolig eller ? XD

hejsan.
onsdagen så var de skola, visst de sög men efter skolan drog jag å pappa å hämtade min nya moppe<3333333 älskar den allso! :D
när jag kom hem så va josefine å mathilda här,.( vi hade bestämmt XD ) å dom hade käkat glass ;) haha. vi dampade lite å snackade liksom. skrattade!
senare kom Natalie med :) trevligt de!!! :) när hon hade dragit kom Gry med sin moppe :) vi drog ner till Kneippbyn. först skjusa hon Josefine å Mathilda. sen hämtade hon mig (a) hehe
de va fint nere vid stranden<3 när vi kom tillbaka till mig duschade jag. sen drog Gry typ vid 10. Mathilda å josefine sov här å så va de skolan idag då. vi hade matthe prov å fy fan va jag vart sur ! jag hatar den där jävla fitt skolan allso! jaja. jag ska göra omprov på torsda eller va de va (A)
hehe puss å knull på de !!!!
Ikväll är de AIK match. AIK-Örgryta 19.00 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0