hur fan kunde allt bli så jävla fel?!

jag fattar inte... jag orkar inte mer allso... jag gillar dig. men hur fan kommer de att bli när du flyttar till gbg ? du säger att du gillar mig med, att jag är finast , men vågar jag lita på dig ? du har redan sviktigt mig flera gånger nu "( idag skulle vi ses, jag skrev att jag va på väg, när jag kom hem till dig va du inte där. jag undrade var du var å du skrev vid A7 ? jag förstår fan inte "/ tiden med dig har varit både bra å dålig. de mesta bra. du är verkligen en svin snäll person Oscar, men jag vågar inte. jag är rädd som fan. om två månader flyttar du här ifrån, du lämnar allt, även mig... Jag vill att du ska flytat för att du ska må bättre. men jag kommer aldrig kunna säga hejdå om de fortsätter. jag gillar dig bara mer å mer för varje gång jag träffar dig.... jag kommer aldrig orka säga hej då. jag har så mkt å tänka på....
Du tror helt fel om mig. du tror att jag inte gillar dig, att jag inte vill träffa dig. men inget som du tror är sant...
tack vare mig har du blivigt av med två av dina bästa vänner. jag klarar inte av de här... föelåt. men jag vet inte va jag ska göra :'(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0