Lördagen med Clara

hejsan hoppsan, nu har ännu en lörda gått.
På dagen hämtade Gry mig här hemma hos mig med hennes moppe. vi åkte omkring lite grann sen åkte vi till Södervärn. Där va de pingis tuneringar och vi träffade Olivia, Elias å Elliot. heh de va lite kul :P efter de så skjusade hon hem mig. Daniel Maja Malte å Jag var ute å såg på rally idag oxå. de va faktist riktigt kul. vi skulle grilla korv men de gick inte Xd sen kom Kristian å fixa igång den med gräs XD najs de :) när jag kom hem försökte jag sova men de gick inte. jag hade vaknat 6 på morgonen fy fan !!!! jaja, vid 8 ungefär åkte jag hem till Maja å Daniel, där satt Malte å Tobias oxå. vi pratade lite sen kom Linus å två till. dom satt där å drack öl ;) efter så drog jagh hem till clara å vi har cyklat in till stan. å fy fan va de va kallt ska jag säga. när vi kom fram vil donken va mina händer röda å jag frös som fan, samma me clara XD vi träffade oscar oxå. men han drog typ efter 5 minuter. sen tog vi bussen hem vid halv 12 de va för kallt för att cykla allso jag svär XD vi får väl åka in å hämta cyklarna imorn (A)
nu sitter jag å clra i mitt rum å ska snart bädda upp soffan :)
Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0