sängen

hejsan hoppsan !
kaffe å kak kalas idag med klassen å alla va bjuden, asso familjer å så. dom fick betala så mkt dom ville till vår "klassresa" XD hehe. de va väl mysigt. 'not' . nej men de dög. jag har typ haft fullt upp hela veckan. har fixat m e min folkracebil. den måste bli klar till på lörda. ska köra då ;) sweeeet !  Imorgon ska jag kanske träffa oscar. inget bestämt men vi skulle höras imorn. allso kommer de nog inte bli nått. om jag känner oscar så......
jaja, imorn är de valborg oxå ! alla kommer nog ha roligt utom mathilda stackarn :( gullungen har jö utegångsförbud. jag kommer nog inte heller ha så kul. jag ska bara va hemma. men sanna kommer så de blir nog ändå skoj. henne har man skoj med asso ;)  hehe
På freda ska jag träffa Emma troligtvis med :D fett skoj! <3

AIK matchen gick de jö inte så bra med. dom förlorade med 3-0 mot helsingborg "/  men de blir bättre nästa match. just nu har AIK 12 poäng. men de är jö lungt. DIF har jö bara 4 å Hammarby har jö bara 5 så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0