Snäckan

nu har jag kommigt hem från snäckan å fan va kul de har varit! Ville aldrig att hälgen skulle at slut !
jag delade stuga med Sanna Alice Ebba å Emma! jag blev bra kompis me emma å ebba! å fan va jag sakar dom nu! vi va tsm hela tiden ! jag berättar mer senare va vi gjort å hur kul vi har haft för nu ska jag påfotbollsträning när som hälst!
så blev vi bra polare med Karl Hedin med! men gud va jag saknar dom nu! längtar till nästa helg då emma kommer till Gotland på Valborg! <3 sen när jag ska till Stockholm! :D haha fett skoooj!!!!!! <3
älskar er tjejer! även jag bara känt er 3 dagar! men de känns som en lååååång tid! <333
jag ladda även upp bilder senare, men dom flesta kommer på facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0