15/12 2009

hejhej!
fan va dagarna går fort nu för tiden. känns som de va 1 timme sen jag vaknade :o Illa.. menmen. De är väl rätt skönt oxå:p De är redan den 15 och om 3 dagar typ har vi jullov :o helt galet underbart! Hehe iaf. Skolan idag va duglig. hade först bild och målade ansikts masker. De va rätt skoj osv. Sen hade vi hem kunskap och lagade suschi. Inte okej allso :o Rå äckel fisk :o jaja. Jag överlevde iaf;) hehe
Efter skolan drog jag och mathilda till gymet och gymade ett litet tag. De vart inte så länge men.. Efter drog vi till Ö&B för att Mathilda skulle köpa hårspray. Självklart köper vi ett ton med godis då med -.- haha lyckat liksom. Iaf, efter sat vi i en busskur och väntade p åatt bussen skulle komma. skrattade massor och åt godis (y) hehe. Sen åkte hon hem och jag gick till macken. Där vänta jag på pappa sen drog vi till EM och köte en tvbänk. awesome. Iaf
Nu är jag hemma och ska typ snart duscha. Sen vet jag inte riktigt va som händer.. Vi får se!
Imorgon är det fotbolls tunering i skolan. Ska bli skoj som fan! Vi ska klä ut oss till Clawner ? XD HAHA
iaf. de ska bli kul :)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0