5 dagar kvar

hejhej!
kan ni tänka er att de bara är 5 dagar kvar tills julafton ? helt galet :o hehe. Iaf, jag och Mikaela tänkte åka pulka idag ;) fett värt. Men efter ett tag insåg vi att vi inte orkade XD Så vi drog till macken och hyrde film. När vi va där skulle vi skära upp en stor kartong oxå. Jag satte mig i den och vi hade ganska roligt med den ;) HAHA . Kan ha varit de roligaste idag! Iaf, vi hyrde två Wallander filmer och köpte chips och dipp. när vi kom hem satte vi igång ena och åt upp allt XD när den va slut insåg jag att den andra filmen hade jag sett så vi struntade i den eftersom Mikaela skulle hem oxå :p Så nu är hon hemma och jag sitter i mitt rum (som vanligt ;) ) hehe. Iaf, jag vet inte riktigt va jag ska göra ikväll. Får väl se va som händer. Kanske bara va hemma och ta de lungt. Men jag vet inte. Iaf, PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0