awesome

tjulu!
Kunde inte blogga igår för jag kom hem på kvällen och då va blogg.se så seeegt! Iaf, skolan först dåda. Sen drog jag till södervärn och va med mikaelas klass på matten. Dom gjorde jö mkt ;) HAHA. Iaf, efter de så drog jag och Mikaela hem till henne. Det var skoj! Vi åt och pratade och såg på Paradise Hotell. Sweet. Det va så länge sen jag träffa henne så de va kul! :)
Idag har jag varit i skolan. Ovanligt eller hur! ;) HAHA. Vi hade HK och bakade knäck och peppakaksdeg och kola! Fett gött!!! :) Sen drog jag hem och har ätit typ (y)  jag ska nog dra till Väte ikväll och träffa sanna osv. Mamma ska dit och jag tänkte att jag kunde följa med ! :P hehe. najsnjas!
Juste, i klassen ska vi sälja kakor/kolor osv... Så om nån vill köpa så ;) HAHA 50kr st ;) Sweet
Nåja, nu ska jag gå... Pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0