dagen innan julafton (y)

hejhej!
Idag är de den 23 december vilket betyder dagen innan julafton. De äger jö (a) haha. Iaf, Gårdagen vart rätt lyckad iaf. Trodde de skulle bli knas som fan men de gick bra. Vi såg typ film ov. Sen vid halv 6 drog han och skulle springa med sitt fotbolls lag så jag låg i hans säng och lyssnade på musik i 2 timmar och en kvart (y) + att hans internett fucka totalt så jag såg bara på visningsbilden (Y) HAHA kul(y) Iaf. Åkte hem vid 23.00 någonstans. (a)
Idag så har jag inte gjort mkt. Vaknade halv 8 :o trodde de va nån i rummet och jag dog som fan :s Men sen hördes de utanför rummet ochdå va de tobbe som skulle åka och jobba (y) HEHE men jag somna om och vaknade och somnade om osv. De sög men... Vid 11 kom mamma in och vattnade blommorna -.- Så då gick jag upp (y) HEHE
Sen har jag typ inte gjort nått mer idag. jag ska snart kolla va jag ska ha för kläder imorgon :o Har fan ingenaning. Menmeeen
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0