detta suger

hehe hejsan!
Ligger fortfartande i sängen och de har jag gjort ett bra tag. Har varit uppe en gång och varit på toa, annnars har jag bara ledat här och hört på älsklings Calle<333 och andra låter. Visst, de är rätt mysigt och skönt att bara ta de lungt. Grejen är bara de att jag tänkte att jag kanske kunde gå ner och sno lite knäck i källaren men jag vågar vrkligen inte  gå ner :o jag är jö på övervåningen och hör på högmusik och jag vet inte om tobbe låste dörren innan han gick. Så jag är ganska skraj på att gå ner:s Tänk om nån är här :( jag kommer dö!
Som tur är så kommer Daniel Lundstöm hit snart! Perfekt. men ah, måste  fixa lite. om jag vågar. HEHE
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0