God Jul osv

hejhej!
Dagen har väl varit lyckad. Kunde först inte sova igår kväll låg bara och tänkte massor... Sen vaknade jag klockan 7 imorse och somnade om vid 8 -.-' helt galet... Menmen, vid halv 9 gick jag upp och vid halv 10 drog vi till Klinte och hörde Maja sjunga :) Sen drog vi hem till mormor och morfar sen kom hela släckten osv. Vi åt och såg på Kalle Anka. Skooj. (y) hehe. Sen kom Tomten ( JIPPIE) och vi öppnade julklappar.. jag fick typ navelpearcingar osv. Sen åkte vi hem runt 8 nånstans och för ett litet tag sen så öppnade vi våra julklappar här hemma. jag och Tobias fick ett PS3. Awesome. Så fick jag typ; AIK tröjor, grajs från Body Shop, Foto på AIK klacken mot Bajen. (jag och bror va med. allso från Aftonbladet) Och så lite. Awesome.
Men nu ska jag typ inte göra ett skit. Försöka va social nere... Är inte på bästa humöret kan mn väl säga men...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0