Hej hej, hemskt mycket hej!!

jaha, skolan idag då. De va väl okej ? va ska man säga om skolan ? de känns som man går där 5 dagar i veckan och de händer inte så mkt mer XD HAHA. Men okej, i skolan idag så hände de faktiskt en rätt "skoj" grej. helt läskigt men... På vår sista lektion va jag josefine gry och sofia och snodde pepparkaksdeg från hemkunskapen. sen gömmer jag och josefine oss på toaletten och sen när vi går ut står alla vid dörren och alla helt chockade typ.. Vi skrattar och så men så ser man Lucas blöda som fan. Och så va de inget fönster i dörr fan. Så Lucas hade jagat Elias och Elias hade stängt dörren och Lucas skulle knuffa upp den och då va den lås och han flög igenom fönstret :o helt jävla galet!!! Så Lucas + var lärare drar ner till lassarettet osv. Så vi hade rätt soft lektion! Hehe. Men iaf. Vår lärare kom tillbaka efter ett tag osv. Men de gick bra med Lucas så :p Hehe. roligt (y)
Ikväll händer nog ingenting.. hehe. Inte imorgon heller.. men på fredag ska jag och Mathilda till KANONEN! (Y) awesome!
HAHA. iaf. nu ska jag gå. PUSSPÅDI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0