hemma med kampo!

hejsan!
Har inte hunnit blogga nått idag/igår... Hehe. Klockan är jö över 12 men (a) Hehehehe
SKolan idag dög. iaf, efter skolan drog jag hem snabbt och bytta kläder typ sen drog jag in till stan igen och träffade kampo! <3 Vi kollade lite på kläder och jag bytte min kavaj eftersom den tidigare kändes för stor :p hehe. Men nu är de najs!
Vi drog hem och käkade kinamat osv. Sen fixa vi oss sen gick vi till Kanonen hemmifårn mitt. Jag tycker vi är duktiga (a) hhihi! Där träffade vi Gry och nån annan typ :p hehe. men de va rätt trevligt faktiskt. Hade skoj med Gry Kampo och så va Cecilia och hennes kompis med ibland oxå! På slutet spelade vi laserdome och de ägde sönder. Mitt lag vann då och jag kom 3 på grejsen :p HHEEHHE JAG ÄR HELT ENKELT BÄST! :'D
jaja. Nu är vi hemma och ska typ snart sova :o hehe. jag är fett trött ..
Imorgon ska jag på dop och mot kvällen ska jag på julbord. Trevligt Trevligt! :)
PUSSPÅER OCH GODNATTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0