jobba 11 h

hejhej!
Nu är jag äntligen hemma XD Jag vaknade klockan 6 idag och började jobba vid 7.. Sen har vi jobbat (all personal förutom 22)  Vi har haft invensterng eller va de heter. De va jö roligt-.-'' hehe. Jag slöt vid 18.oo och de sög. Har stått upp hela dagen ungefär och har svin ont i fötter och ben. Ja, jag klagar, men fan, tästa själva att stå upp 11 timmar i sträck ;) HAHA. Men iaf, nu är josefine hemma hos mig och vi har typ sett i skolkatalogen på Norr. skoj (A) sen har vi typ inte gjort mkt mer.
Imorgon ska jag på stan med Sandra. Ska bli skoj : ) Sen ska hon troligtvis sova hos mig :) JAJA. Nu ska jag gå. PUSSSS

http://www.gotland-tv.se/pub/shell-sodervag/images/shell.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0