JUL LOV

hejhej!
Nu är de jullov och fy fan va skönt! :D Det borjade med attt i gicki ner till ruinen och sjöng nått och fick julklappart av tomten. JIPPIE! HAHA., de va godis (a) hehe. iaf, Vi stod där nere i en timme och jag kan inte ens förklara hur jävla kallt de va. Jag trodde seriöst att jag skulle dö :o Iaf, när vi gick tillbaka så sprang vi typ. Kjag försökte värma mig men de ick typ inte .. men men. Jag lever jö ;) hehe. Efter så hade vi nå "spex" jag Mathilda och Natalie sjöng "Last Christmas" Ist för "Tänd ett ljus" hehe. De gick väl bra :p hehe. Iaf. Nu sitter jag hemma med Josefine och vi har precis sett en film. Jag ska snart duscha osv sen kiommer Mikaela hit sen ska vi dra till Roma :)
Nu ska jag hgå. PUSSSSS OCH HA EN BRA JUL LOV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0