klart


hejhej! Nu va allt klart då. Jag va hemma hos Daniel förut och hjälpte honom att städa. De va jö kul ;) hehe.
Efter de drog vi till stan och hämtade pizza och sen käkade vi hela familjen. Mys mys. Sen typ klädde jag och morsan granen (y) Hon ville såklart dränka den med glitter -.-' hehe. Iaf, Maja och Daniel är här och jag ska väl snart gå ner till alla. Se på film eller nått ? Äta knäck hoppas jag (a) hehe. Nåja. Imorgon är de julafton och de äger. Ska troligtvis åka och höra Maja sjunga i klinte kyrka klockan 10 imorgon och sen hem till mormor och morfar. Skojskooj!
Men nu ska jag gå.
KYSS♥




http://halvar.files.wordpress.com/2007/12/julgran.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0