knas

hejhej!
Gårkvällen vart helt knas... Mådde skit och ringde Linnea för jag visste att hon va i stan. Så på 1 miniut besätmmde jag mig att jag skulle sova hos henne. Så hon och Natta och hennes päron hämtade mig och sen åkte vi till Linnea. Sen typ åkte vi till stallet och tog in hennes häst osv.. Sen typ hem osv. Sen åkte hennes pappa och hans tjej och syskonen osv så vi blev ensamma (a) Sen kom Sandra och så badade vi Jacuzzi osv. De va svin mys. Vi satt och prata och sånt ett tag sen såg vi film :) Vid 3 gick vi och la oss. Vaknade runt 12 idag och mamma kom och hämtade mig.
Så åkte vi till Team sportia och så köpte jag ett par termobyxor till Idre (a) Snygga vita för 800:- :)
Iaf, vet inte va som händer ikväll.. får se. Ska jobba imorgon från 7 till 17 tror jag :o SKOJ (Y)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0