Måndag

hejhej!
Ny vecka har börjat och de är sisa veckan innan jullovet! Fan va skönt! De ska bli riktigt skönt att va ledig ett tag ! och v. 1 ska jag till IDRE! Helt underbart! iaf, skolan idag va okej . jag va ganska trött efetrsom jag va uppe till 12 igår natt ( vilket jag inte orkar egentligen XD) Och försov mig i en timme (y) hehe.
Efter skolan åkte jag och Mathilda till stan och träffade Robin. jag köpte nåra julklappar osv.. Vid 4 ungefär drog jag med mamma till Tofta möbler och tittade på en tv bänk (y) najsnajs. När vi åkte hem sat jag vid datorn ett atg sen drog jag ut och gick med Figo med Mikaela! Mys. De va ett tag sen vi sågs. Alltid lika roligt att träffa henne! :) Vi gick typ en och en halv timme :o sen lämnade vi hunden hos henne och gick hem till mig.
Nu är hon hemma och jag hemma :p Jag borde snart gå och lägga mig men iaf (a)
hehe. Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0