sandra va här

hejhej!
orkade aldrig eller hann aldrig blogga igår. Sandra och jag drog till stan vid 1 ungefär och kollade lita. ingen av oss orkade egentligen inte titta på kläder ;p hehe. hittade inte nått heller... Jag köpte iaf en navelpearcing, svin söt :) Senare åkte vi typ hem till mig . Åt mat-åte till macken-hyrde film-hem-såg n film-ut och gick- träffade mikaela-hem vid 1? vet inte riktigt.. -såg en annan film-sova typ ;p hehe de va dagen igår ;) HEHE. Idag så mötte vi mikaela för Sandra skulle ah tillbaka sitt headset mikaela lånade igår ;o Så vi mötte henne snabbt sen hem igen. Sandra drog för en stund sen.
Jag vet inte riktiogt va jag ska göra idag. De märks antagligen ;oo HEHE
MENMEN KULLIV!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0