äntligen! :D

hej igen!
Nu sitter jag i husbilen igen. Men de är bara mamma och pappa här... Daniel Maja och Tobias åker med Robban, min farbror och min kusin Tamara.. XD haha, vilken dss ;)
Iaf, vi åker nu ifrån skärholmen osv. Jag och mamma har gott omkring lite och kollat. Jag har köpt nya skor. Jag ska jö lämna tillbaka dom som är hemma. Så dom nya stövlarna gillar jag bättre och dom är skönare och lättare att gå i ;) haha. iaf, jag har köpt mina älskade brillor nu oxå! Helt lycklig!hihi^^
Jaja. nu ska vi hem till Robban och Åsa på landet. jippie (y) hehe. Nu ska jag iaf gå. Sa kolla lite på plugget osv. Pusspåer
juste, när jag ändå va i skärholmen köpte jag en frapino. Dom är så himla goda!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0