badat..

hejsan.
jag har precis badat. Jag vet, jag duschade förut. Men bada är fan de bästa jag vet! :o Liksom, man bara glömmer allt när man ligger där. Jag somnade som vanlig. Badade/sov i en timme. De va rikigt skönt! Snart ska jag pallra mig upp ur sängen och ta på mig en ansiktsmask. De va ett tag sen nu..
Imorgon skulle Kampo komma till stan men hon kunde inte, så de blir på Tisdag istället! :)
Så imorgon är de skola då, så jävla tråk men hoppas de blir bra! Efter solan funderar jag på om jag ska dra direkt till gymmet. De är inte så mkt folk där då osv. Jag hatar när de är massa andra där som ni kanske vet vid de här lagret! :p hehe.
Nåja, nu ska jag gå. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0