bajen fotboll finns inte längre

bajen hockey har aldrig funits!
haha. okej, rolig rubrik (y) jaja, hej på er alla!
idag va de skola då. Först hade vi engelska och de sög. Sen hade vi no men vi kollade mest på gymnasie valet.. hehe. kollade lite, hittade ett som verkade roligt i gbg, men vet inte.. hehe, men om jag verkligen inte hittar nått ska jag gå på donner medie tror jag :p pusspåde
Iaf, efter skolan drog jag och linnea till stan. Hon tittade på olika jackor osv, hon hittade en jäte fin nere på intersport men den kostade 4500 eller nått :o liiite dyrt kanske ? :p hehe
Iaf, när jag kom hem har jag käkat och dampat med tobe, fan va cp han är XD hahaha älskar honom ändå! -.-
haha. :) iaf, nu ska jag gå. Ha de gött
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0