bara 20.12? :o

hejsan.
Jag har verkligen inte gjort någonting idag :p som sagt har jag hyrt film och för ett tag sen såg jag på Wallander. Den va bra osv. Sen har jag bara sett på 5an och skrivigt med Andreas på msn XD haha. Jag har sett Greys Anatomy, One Tree Hill och Gossip Girl. Allt va bra som <3
hehe. Jag ska faktsikt snart sova :o jag är verkligen hur rött som hälst.. Klockan är nåra minuter över 20, men de känns som den är typ 22? XD helt jävla galet :o
Imorgon vet jag inte rikigt va som händer... kanske hör med någon om att dra till stan eller något?
Jag har ingen aning, men jg vill inte bara vara hemma :p hehe, de hr jag varit för mkt nu ;)
Iaf, nu ska jag nog gå upp i sängen, lyssna lite på musik, kolla runt lite på internett och sen sova.
Pusspåer och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0