barndomen

När jag satt i husbilen påväg hem till robban och åsa satt jag bak själv och hittade en låt som påminde mig om när jag va liten. Helt underbart! De jag minns mest när jag hör den här låten är stunden då jag satt i baksätet i bilen påväg till Idre. Jag har för mig att de va Daniel som satt brevid mig i mitten allso. Och tobias till vänster. Och jag satt då till höger mot dörren liksom. Så satt jag och hörde på den här låten i sån där cdspelare men hörlurar. Så satt jag och sjöng med liksom, ganska högt eftersom jag ville höra kin egna röst XD hhaha så smart (a) Och Tobias och Daniel blev sura och sa åt mig att hålla käften XD haha. Och som sagt, de va ett tag sen så jag va ganska "liten" Kanske 4-5 år ? :) haha. Saknar barnsben som fan!!!
men här är låten jag lyssnade mkt på!!!

haha, underbart!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0