blogg.se är seeeegt!

hejsan. uppdaterade inget igår för att blogg.se va så segt :p hehe.
iaf, Igår va jag i skolan som vanligt :p inget speciellt som hände. Efter skolan träffade jag jacob och vi dog hem till homom ett tag. Eller aah, Hemma hos honom såg vi film först . Först såg vi Johan Falk, Sen såg vi den andra :phehe. De va skoj. Iaf, sen kom hans bror när vi såg andra filmen och hahahah. fan va rolig han va XD iaf, Sen låg vi i sängen osv. Jag somnade (a) Sen satt vi lite vid datorn osv. Mamma hämtade vid halv 10 (a) När jahg kom hem så la jag mig i ängen direkt typ osv. Juste, matakuten va jö på tv. Haha. södervärn va med och jag såg Julia Sandgran! (y) hiihihi... Imorse tog jag moppen till skolan. Jag kom 10 minuter försent. Illa. men iaf, de va kallt som fan... XD
efter skolan drog jag å mathilda till stan snabbt. jag käkade lite på donken osv sen drog jag hem till jocke cedergren. skojskoj. sitter hon honom nu :p vi ser på gossip girl (y) hehehe, senare ska jag hem, vet inte när men iaf.
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0