dåligaste täckning!

hejsan!!!
Kunde inte blogga något igår kväll. Eller jag kom inte in på internet överhuvutaget -.- Jag va nämligen hos Robban och Åsa på landet och de finns ingen täckning där.... Jätte drygt men..
Igår kväll hade vi iaf skoj. Dom drack osv och vi såg på idol och så lite. Vi hade mys och de va skoj. jag gick och la mig ganslka tidigt. Men iaf :p hehe.
Nu är vi hos farmor och farfar. Farfar fyller år så  vi firar honom. Många släcktingar är här osv. Jag känner inte ens hälften :o hehehe (y) Men vi kom hit vid typ 2 och har ätit massor och käkat tårta osv. Haft allmänt trevligt bara.. hehe:p De är roligt att träffa kusiner osv oxå!
Just nu sitter jag i nå rum bort från alla andra :p haha. roligt (y) Men eftersom farmor och farfar inte bor så långt ut på landet som robban och åsa gör finns de täckning. Så jag va tvungen att gå in (a)
Jag vet inte rikigt när vi sticker här ifrån. men de märks liksom :p hehe
Imorgon ska jag och Tobias till Solna och se när AIK möter Hammarby på Råsunda. De ska bli skoj som fan! Jag vet inte om Tamara me ska med. men de märks oxå!!! Hehe men grejen är att hon är Bajare och vi ska stå på norra nedre (y) haha. roligt för henne ;) Men iaf
Nu ska jag nog gå.. Skriver kanske senare. Annars skriver jagväl när jag kommer hem eller något på söndag allso! :p Jag har jö ingen täckning hos robban och åsa så jag kan inte uppdatera nått då!
Jaja. Hejdå och ha de så roligt (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0