FAN VA SKÖNT!

hejsan!
Nu sitter jag i soffan hema hos Robban och Åsa. Tobias skjusar nu Tamaa till pendeln osv och pappa och alla kommer sen. AIK matchen mot hammarby va jävligt rolig att stå på norra och se! Fan vilken känsla! När Gnaget gör mål och när alla tar i för att sjunga för vårt stolta AIK ryser hela jag!!! helt galet!
Matchen slutade 2-1 till Gnaget! <3 Första målet gjordes av AIKs Flavio i första halvlek. Andra målet gjorde hammarby i andra halvlek och sen kom Gnaget med ett till mål i mitten va andra halvlek! Så jävla skönt. De va Pavey som gjorde. Asso fy fan va kul de va. När Pavey hade gjort målet sprang han till norra och typ upp på stängslet. Precis där vi stod typ. Hela klacken va helt galen och typ svin många sprang fram och alla hoppade och sjöng och skrek osv. Asso de va helt galet!!!
Haha, iaf, De va skoj och helt klart värt att gå!
Ikväll åker jag med båten hem. Den går klockan 8 så jag kommer hem närmare 12 eller va de blir.. hehe roligt (y)
Imorgon så har vi (Guteskolan) studiedag så jag ska åka till Klinte skolan (y) hehe. roligt roligt! Men iaf, Nu ska jag gå. Ha de gött!!!<3


SM-GULDET NÄSTA!?! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0