film dag..

hejsan.
Igårkväll badade jag och somnade såklart :p sen gick jag upp satte mig vid tvn och somnade där med. Jag va svin trött igår :p Senare gick jag upp och sov. Klockan va väl där runt 10?! :P
Imorse vaknade jag ungefär halv 10 tror jag... De ända jag har gjort idag är att se på tv. Jag va förbi macken med mamma förut och hyrde en film och köpte chips och dipp.. Känner mig rikigt fet när jag svullafr i mig de ;)
iaf, filmen jag hyrde hette Dumpa Honom, den va fakstikt riktigt bra.. Igår kväll hyrde jag med en film som jag aldrig såg, då hyrde jag Wallander vet inte vilken, men de märks :p hehe.
Bror hade oxå hyrt nån film. Tror den hette The brothers Bloom eller något :p hehe. Ska väl se mera film idag antar jag.
Nu är de iaf Höstlov vilket är rikigt skönt. Slippa skolan och stessen i en vecka.. :)
På Fredag ska jag och familj upp til fastlandet.. Min farfar fyller år -.- vet inte om de ska bli kul eller inte ?
jag vill iaf till AIK-Hammarby på söndag med Mathilda. Isåfall får de väl bli att vi ses på T-centralen eller något! :)
Iaf, nu ska jag se en till film.
Ha en bra Söndag.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0