Fredag!

hejsan alliopa!
Nu va de äntligen Fredag! Skönt att slippa skolan nu i nån dag! Idag i skolan hade vi först idortt. jag Josefine och Lucas gick till P18 för vi skulle ha idrott där. Vi kom typ en kvart sent ? vi suger! haha.
Iaf, i eftermiddags hade vi elevensval och jag och mathilda hade "luciakör" haha. de va skoj! :) hehe(a)
Efter skolan drog jag josefine och mathilda till stan osv. Sen stack mathilda och jag och josefine gick lite på stan. Vi träffade Julia och Annie så när josefine drog stannade jag kvar lite med dom. hehe, Daniel hämtade mig i stan för han skulle oxå p bolaget. Men när jag satte mig i bilen ringer mtahilda och säger att hon misat bussen, varför blev jag inte förvånad ? -.- haha<3 Iaf vi hämtade upp henne sen drog vi hem till mig. Dirket efter åkte jag hon och mamma in till stan. När vi kom in drog mathilda till bussen och jag köpte jeans tights på vila, dom ser ut som vanliga jeans! Och så köpte jag ett par "strupbyxor" snygga!! :) hehe, Inne på BikBok köpte jag lack leghins, så jävla snyggt (a) Och på Cubus köpte jag en snygg tröja! Tack mamma!:) hehee
Ikväll ska ajg troligtvis till Daniel och Maja, de va nå folk där så. Ska väl bli skoj. Jag ska kanske in till stan lite snabbt oxå och träffa Jocke. hehe. roligt (y)
jaja. nu ska jag gå
Ha en bra Fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0