GGN

hejsan.
Idag så skulle jag gå upp 10. Men de gick inte så bra. hehe. Men Linnea ringde och väckte mig halv 11 iaf! :) hehehe. Jag gick upp och fixade mig osv, sen åkte jag med Daniel Maja Jakob och Malte till GGN. De va rätt mkt folk där kan man äl säga ;) haha. Vi va först vid hästskon och kollade lite. Sen gick jag till Linnea och snacka lite med henne... hehe. Sen skulle Maja och Daniel gå till depån och jag förljde med. De va jobbit att gå. men iaf :p hehe. Efter ett tag drog vi typ hem. Vi va helt skut. Iaf jag och Maja, hahaha. Sen drog jag Maja och Daniel till Max och köpte hem mat. Gott som fan.
Nu har jag badat typ i en timme och ska nu äta mat. Trött som fan. Men va händer ikväll egentligen ?
jaja. pusshej

Kommentarer
Postat av: linnea

vet du vem det är på bilden? puss

2009-11-01 @ 02:44:52
URL: http://linneaols.blogg.se/
Postat av: malin

haha, nej ingen aning XD puss

2009-11-01 @ 10:49:15
URL: http://gutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0