godkväll?

eller va ska man säga ? ;)
hehe. nu sitter jag uppe i mitt rum .. Har väldigt tråkigt... Jag tittar på olika gymnasiym som finns... as jobbigt. De är fan de värsta i livet, att välja vilken linje man ska gå :o Jag är glad att de bara händer en gång allso!!!
Iaf, jag har kollat runt lite och visst finns de nåra roliga och bra. Men jag ve inte. De är så himla svårt! :(
har kollat på ett gymnasium i Göteborg, Kanske är något? eller arjeplog? Som min bror gick ? Nej, fan jag har ingen aning! :( Usch!
jaja. nog om gymnasium, jag får bara ont i huvudet när jag tänker på de! Jag har rikigt ont nu och jag känner mig jätte trött.. Så jag ska nog gå ner och ta en kopp té och se om de hjälper..
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0