godnatt

nu ska jag sova.. Jag va förut ute på en promenad, de va väldigt skönt faktiskt. jag gick ett varv runt vibble :p Iaf, när jag kom hem hade jag missat en halvtimme typ på Greys Anatomy, men aah, såg klart de iaf! XD hehe. Men nu ska jag sova. Just nu skirver jag med Mathilda och vi försöker fixa hur vi ska öra på söndag när matchen är... grejen är att hon inte kan ta båten på morgonen för då kommer vi till matchen när den typ är slut -.- Och hon kan typ inte ta båten på Lördag kväll för hon har ingenstans att sova.. :( Någon som vet hur vi ska göra, hör av er! De behövs verkligen! (a)
jaja, nu ska jag skriva lite sms med folk sen ska jag sova. Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0