Godnatt

hej igen,
nu va klockan halv 2 och jag ska snart stänga ner och läsa sen ska jag sova..
Ikväll har de varit rätt så lyckat fast jag trodde att de skulle suga. hehe. Jag drog hem till Maja och Daniel. Där va de lite folk osv. Vi såg på Idol osv hehe. skojskoj vid 22.50 tog jag bussen in til stan vid södervärn ungefär och träffade jocke mellin. Vi gick in lite i södervärnshallen osv. De va typ basket/innebandy/fotboll där. alla hade klätt ut sig osv :o de är jö halloween nu så. Jag vet ärligt ite om de är imorgon eller idag. hehe. men men. (a) Glad Halloween vilket som!

Efter stan åkte jag hem till Daneil igen. Då hade dom åkt och de va bara Daneil Tobias(böder) och Maja kvar. Men vi hade trevligt. hehe. jag kom hem för ett litet tag sen. Tobias med :p Jag har käkat lite pizza nu. Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
Imorgon ska jag ut till GGN jag har ingen aning om vart de är eller när de är men de märks ;)haha. de är väl där de brukar vara (a) hehe. brukar inte vara på de så ofta! hhehehe
menmen, nu ska jag läsa lite sen sova. Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0