Göteborg välkomnar AIK imorgon

AIK spelar imorgon mot göteborg på borta plan. Allso i Göteborg. Det skulle varit otroligt roligt att vara där och se men biljetterna va redan slut när vi tänkte på de. Tråkigt. Men istället ska vi se årets viktigaste och kanske den bästa matchen i år, på Etage. Resturangen som ligger över mc donalds imorgon! Det kommer bli rikigt roligt att sitta där med alla Gnagare och se vårat lag göra det dom gör bäst!
Imorgon klockan 15.00 är de avspark för den viktigaste matchen i år ! Om det blir lika eller om AIK vinner den matchen har AIK vunnit SM guldet 09! Och de skulle varit stort. Om jag ska vara helt ärlig tror jag att AIK kommer att ta hem de här. Läs i tidningarna, läs över allt, kolla bara på dom. Hur dom spelar, hur dom är som lag. AIK är obesegrade! AIK har kämpar glöden. Jag tror verkligen på AIK imorgon. Och de tror jag att många gör! Det kommer vara otroligt roligt att se matchen på Etage imorgon som sagt.
Och de kommer vara otroligt roligt att se AIK spela mot Göteborg nästa vecka fast cupfinalen. Grejen är att då ska jag och Mathilda upp och se den matchen på Råsunda. Stå på Norra nedre. längtar! (a)
Hihi! Kom igen Gnaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0