gymnasiummässa

hejsan.
skolan idag va skoj! (y)
vid 9 drog vi ner till rackethallen där de va mässa för att kolla på alla gymnasium vi ska välja. De gick inge bra för mig. Jag å josefine gick typ runt och käkade godis hela tiden . Träffade massa trevligt folk osv. jacob va där, Sebben va där. Hhaa. de va så jävla roligt. Jag körde nå stöt sak mot sebben. Man fick stötar som fan och de ökade hela tiden :o Föst vart de lika. Men jag skrek till varje gång de kom en stöt typ XD hela mässan hörde mig typ :p Sen vann han men de va inte meningen att jag skulle släppa. HAHA de va riktigt roligt iaf :p
Åkte hem vid halv 4. Jag Linnea Sandra och Mathilda tog kort oxå, vina bilder men jahg glömde dom in skolan -.-
Iaf, när jag kom hem lagade jag nudlar och såg sen på gossip girl . Skoj (y)
Jaja. nu vet jag inte rikigt va jag ska göra. Funderar på att dra till gymmet. men tror inte att jag orkar :p hehe
jaja . ska gå. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0