helt galet

sitter nu på msn och skriver med Kampo! Det är helt galet. Jag sitter typ och skriker och hyper väntilerar i soffan! :o Åååh, va jag har saknat heenne, eller de gör jag jö ännu! :( shit, fattar ännu inte att hon är borta från ön och att hon ska va borta väldigt länge till! :o asso de är helt galet. jag vet inte rikigt va vi skriver om men de är galet. jag saknar henne så jag dör snart... shit va jag dog när hon loggade in! :'D aaaah, jag är helt glad. sitter och skakar och skriker XD AAAAAH JAG DÖÖÖÖR!
jaja. nu måste jag  gå. ska skriva med KAMPO sen ska jag fortsätta se film
pusspåer


Kommentarer
Postat av: k.

AH, GUD JAG SAKNAR DIG SA JAG DOOOR!!

du anar inte, logga in pa msn nu nu nu!!

Postat av: malin

JAG SAKNAR DIG MED! :'( <333

2009-10-22 @ 19:10:32
URL: http://gutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0