helt galet!

hejsan!
skolan idag va usel. Ingen va på roligt humör, inte heller jag... Iaf, provet gick åt helvete. Jag fick 56 poäng av 100. HAHA jag blev iaf godkänd... hehe, (y)
Efter skolan idag åkte jag till stan med mamma och jag fick en svin snygg jacka för 1 700!! Älskar dig mamma!!! :D
Men nu kommer jag inte få/kunna köpa kläder på en månad -.- jaja. livet leker iaf!
Efter stan åkte vi hem. Jag åt och sen gick jag ut i garaget för att måla bilen. Jag va själv där ute så jag tog på hög musik och hade lite party själv ;) HAHA. Min bil är svin snygg nu! :D jjaja.
Längtar till Lördag som fan. Först folkrace sen Kampo! :D
Jaja. nu ska jag gå. Jag måste måla mina naglar. Jag ska ha svart nagel lack efetrsom jag har svart färg under hela naglarna -.-
Jaja. PUSShej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0