hemma från skolan igen.

hejsan.
Fösta skoldagen på veckan är avklarad. Dagen har varit sådär. Lite upp och ner. I början va de skoj osv. Sen vid lunsch blev typ alla sura/ledsna. heh så jag med typ XD hehe. Iaf, i eftermiddags så skulle vi ha matte med jerry oh han skulle berätta lite om gymnasiet osv. Men han va tydligen sjuk. Så vi fick läsa boken som ska vara inne i morgon på svenskan, och plugga på SOn som vi har prov på imorgon oxå (y) ehehe. Vi fick oxå gratis the och nå godis sak. :p hehe. sweet de.
Iaf efter skolan gick jag mathilda och josefine lite på stan. Jag såg en jätte snygg jacka inne på Intersport för 1 700 kroner. Vill köpa men får se va mamma och pappa säger (a) hehe. Iaf. sen åkte jag typ hem. nu har Gossip Gild börjat.  Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0