hemma med huvudvärk..

hejsan!
Nu sitter jag hemma i soffan och bara tar de lungt. Jag har verkligen ont i mitt huvud ..
skolan idag va rätt skoj.  Först hade vi idrott. Men de hade jag helt glömmt bort så jag lånade tröja och byxor där och sen va me litegrann. :p Vi hade basket och de va faktiskt riktigt roligt! När idrotten va klart så va de tillbaka till skolan. Vi har jö idrott vid P18 och vår skola ligger ungefär vid lassarettet typ :p hehe. Iaf, när vi kom tillbaka hade vi klasstid och vår rektor pratade om gymnasiet. Fan va jag hatar att tänka på de. Tråkigt att lämna alla. OCh jag har verkligen ingen aning om va jag ska välja :o Vi ska gå på nån mässa på Onsdag och så ser man och folk berättar om deras gymnasie. hehe. ganska kul men ändå inte ...
jaja, På eftermiddan hade vi elevensval. I mitt fall musik. Jag gillar musik. Men jag har inte gillat de på elevensval innan. För vi har me alla årsklasser. Allso, 7an 8an och 9an. Vi är typ 10-15 st. Men de blir så himla mkt liv och alla är så högljuda.. Så jag har alltid ont i huvet. Iaf så var de roligt idag. Vi fick dela in oss i grupper och sen skulle ena gruppen göra övningar och andra gruppen spela. Jag va andra gruppen och vi spelade först. Jag spelade trummor. Fan va jag ägde ;) hahha. Iaf. Sen så bytta man osv. Jaja. haha.
Efte skolan gick jag Mathilda och Josefine till stan. Jag har köpt en sån där liten anteckningsbok som jag ska skriva upp mina läxor och så i. Vi har så himla mkt nu så jag hinner inte med :o hehe. Sen åkte jag typ hem.
Iaf så ska jag nog ut i garaget nu... -.- hehe. Jaja. Och ikväll ska jag bara vara hemma tror jag.
Ha en bra fedagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0