imorgon

hejsan.
Sitter nu i rummet. Tog ett bad nyss

så känner mig fräch igen (y) 
Imorgon vet jag inte va som kommer hända. Är helt förvirrad :o
Jg ska sova hos Linnea imorgon. Men min mamma har fyllt år.
Och vi ska ut till morfar å mormor och fira morfar och mamma imorgon, men ärligt talat vill jag inte följa med "/ men vi får se hur de blir. om Linnea åker med eller om jag skiter i de! hehe.
Jag måste förbi stan lite imorgon med. Måste ha nya strumpbyxor (tunna) och även en sak till som jag inte kommer ihåg för stunden XD haha. jag är så himla seniiil!
jaja. nu ska jag gå.
Skriver godnatt nu för jag vet inte om jag kommer blogga mer :p
hehe. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0