inte gilla...

Kampo, du åker snart och vi kommer inte ses på 6 veckor ungefär :( fy fan va jag kommer sakna dig kvinna...
Du åker till Thailand i 3 veckor och vi kommer inte kunna prata i telefon eller skicka sms.. Sen åker du till Degerfors. Jag kommer sakna dig så jag kommer dö.. Jag kommer dö så jävla hårt. Utan dig är jag inte hel älskling! När du kommer hem måste vi ses direkt. Vill inte tänka på de. Börjar bara gråta! Jag vill inte vara utan dig i flera veckor. De funkar liksom inte. Jag klarar mig inte utan dig du vet! Du är de bästa som någonsin hänt mig. Du är som solen i rymden. Den ända. Den största. Den som betyder mest! Tanken på att du lämnar mig nu dom här veckorna tar kål på mig. Alltid när jag är med dig är jag som lyckligast. Alla minnen vi har är helt jävla underbara! Som vadstuck, eller på donken. Va jag än har gjort med dig har jag skrattat. Även om jag är på sämsta humöret får du mig att må som bäst! Jag älskar dig Josefin och jag kan inte leva utan dig. För du är hela min värld! Va du än gör, är du helt jävla underbar! De finns verkligen ingen som dig! Du är de bästa jag vet! Och kommer alltid att vara älskling!
Kommer sakna dig som fan bebo!

Glöm aldrig att jag älskar dig! De kommer jag alltid att göra!!! <3


lol bild på mig, men du är alltid söööööt!


Kommentarer
Postat av: j.

åh men älskling! :(

jag kommer sakna dig hur mycket som helst, kommer bara längta tills jag kommer hem så jag kan träffa dig igen!

ingen Malin, ingen Kampo. så är det bara!



Jag älskar dig Malin Gutemyr <3

Postat av: malin

ÄLSKAR DIG JOSEFIN LUNDIN!<<3

2009-10-13 @ 21:24:38
URL: http://gutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0