lagat mat :o

hejsan.
Ikväll va de jag som fick laga mat till mig och Tobias(bror) haha. De gick väl ganska bra.
pappa va ute och fixade med husbilen och han var och jobbade. Samma med mamma..
Så jag lagade kyckligfilé med potatisgratäng och gräddsås. De va fett jobbigt och jag visste inte att laga mat va så himla strässigt XD haha. Men de gick väl rätt bra. men jag hade ingen fläckt och de va sån där rök sak i hela huset när Tobias kom hem XD så vi fick vädra ;) hahha. jag äger (a)

såhär blev de iaf, ser kanske inte så gott ut men de va de ;)

Ikväll ska jag nog dra ut ett tag. Drar nog till nån kompis eller va de blir. Orkar inte sitta hemma hela kvällen oxå. Jag har varit hemma i 2 dar och måste ut lite ;) jaja
hehe
Nu ska jag gå.
Ha en bra Kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0