Linnea

hejsan. Nu sitter jag och Linnea hemma hos mig.
Skolan idag va skoj. Först idrott, vi hade färsta stark/kondition träning :o de va svin jobbigt :o heheh. Efter de så hade jag muisk. Jag sjöng på musiken, ni vet den där 'Heavens on fire' haha., fan va jag ägde ;) haha.
iaf, efter skolan drog jag Mathilda Linnea och Josefine på stan. josefine sprang iväg och gick med hennes mor. Jag köpte ett par nya stumpbyxor (y) sweet
Iaf, nu är jag och linena hemma hos mig. Vi ska snart ta bussen till Linnea. skoj ska de bli
Imorgon ska jag jobba på macken.. Tobias ska köra rally så jag måste jobba -.- hehe. menmen, får cash iaf ! Menmen, ska gå pusspåer
ha en bra FREDAG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0