lyckat!

hejsan!
går kvällen va lyckad. Va ute med nåra kompisar osv. hehe orkar inte berätta i detalj. Eller typ ingenting men iaf :p
Imorse vaknade jag vid halv 10. fett drygt, men jag va så himla hungrig :ohehe så jag gick upp och åt osv. Sen va jag tvungen att gå ut i garaget XD hehe. Så ja, va gör man? de va bara på me kläderna och sen gå ut typ :p
Men de har varit lyckat. Vi har hunnit fixa rikigt mkt idag. tack vare far min (a) hehehe.
Jaja. snart ska vi åka hem till Maja och Daniel. Maja fyller 19 idag så, Grattis! :)
Senare ska jag ut till eskelhem till Linnea och sova där.sweet! mamma får skjusa mig eftersom de regnar uter -.- jaja. Nu måste jag gå och fixa mig, Sen åka till Maja.
Ha en bra Lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0