morning

hejsan!
Kampo och jag sov till lite efter 11. De va skönt som fan och vi va väldigt trötta.. När vi gick upp åt vi pizza (y) haha. de äger. Vi såg lite på tv osv.. Nu har jag duschat och känner mig fräsch igen!!!
Kampo och jag har sett på tv och suttit vid datorn och har haft skoj som fan! Jag kollade lite på facebook och såg nåra bilder från folrkace igår. Så lägger upp nåra. På mig dåra ;) haha. Pusspåer
Vet inte rikigt va vi ska göra sen. De märker vi ! vi ska iaf käka (y) inte pizza, jag lovar :D
haha. Jaja, här kommer bilderna osv

jag blev vänd..

efter jag hade rullat två varv-.-

jag höll på att ta jessica men mina hjul va typ knas så hela ratten vred sig och jag kunde inte hoppa i så jag...

...rullade igen...
hehe. de va bilderna jag hade från igår :p
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0