mycket att göra, mkt att tänka på.

hejsan. Dagen idag va helt galen. Jag drog till tandläkaren vid Gråbo vid 8 men precis när jag va utanför så ringde dom och sa att tandläkaren va sjuk. hehe kul (y) så jag fick beställa en ny tid i november eller va de va!
När jag kom till skolan hade vi engelska osv, de va rätt skoj. På klasstiden fick vi gå ner på mässan så jag å Josefine gick ner där. Vi fick vara där frn halv 11 till kvart över 12. Så de va rätt skoj. De va alla högby barn där idag typ. Men korv Kampo va såklart inte där -.- <3 Men de är iaf snart Lördag! <3 :D
På eftermiddagen hade vi teknik, så jävla tråkigt men iaf! Hehe.
Efter skolan gymmade jag osv och sen hem duscha och käka. Vid 6 ungefär hämtade Maja mig och vi åkte på mässan tsm. Jag vet fortfarande inte va jag ska gå, men de känns lite bättre nu när jag gick med Maja! :)
Och en kille spelade idag med. Asso han sjunger som en gud och är så himla söt. Jag blir heöt till mig när jag bara ser honom XD hahaha. härligt;)
Jaja. Jag kom hem för ett litet tag sen och nu ligger jag i sängen och ska snart sova..
Imorgon ska Julia och Sandra sova här och sen på Lördag är de folkrace, Dom ska stå funkisar så de är därför dom ska sova här! :)<3
jaja. ska sova. Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: j.

imorrn är det luurday!! :D<3

Postat av: malin

JAAA <3

2009-10-09 @ 17:03:21
URL: http://gutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0