någon som är vaken? (a)

hejhej
jag vaknade nu för ett litet tag sen. Förstår inte varför jag inte kan sova länge ? XD helt galet men iaf! Iag vet jag inte rikigt va som händer idag. Jag vet bara att jag ska slinga mitt hår igen, haha, jag har gjort de nåra gånger nu men iaf. Vill ha lite ljusare. Fast de är egentligen inge bra, för jag har redan slitet hår :'/ Jag måste klippa de, men jag börjar jö få långt hår nu :( haha. jaja.
Imorgon åker jag mamma pappa daniel tobias och maja till fastlandet. Vi åker med den tidiga båten så jag ska inte på rindi.. De suger för jag ville verkligen gå med Mathilda!!! jaja, jag får hoppas jag får kul på båten?? ^o) tror inte de, för jag ska plugga engelska och svenska. De suger... Jaja. Vi ska iaf åka till fastlandet för att min farfar fyller år. De suger, men ska bli kul att träffa kusiner osv..
Angående AIK matchen på söndag med Mathilda så blir de inget. Vi kunde inte fixa de. Men därimot så ska vi gå på AIK-Örebro på Onsdag. 2 nackdelar..
1. Inte lika rolig match eftersom Örebro suger -.-
2. De är på Onsdag så vi måste ta ledigt från skolan 1 eller 2 dagar.
(Matchen spelas sent så jag vet inte om vi hinner hem med senaste båten :p)
Iaf, Mathilda får av sina föräldrar så nu är de bara jag som måste tjata på mina (a) Om dom inte säger ja, så dör jag....
jaja. Nu ska jag upp och äta frokust!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0