nya skor (y)

hej igen!
Dagen va helt okej ! Jag drog in med mamma till stan för att köpa mina skor. Men när jag kom dit kolla jag på lita andra osv. Så jag kunde verkligen inte bestäma mig :o Så jag la undan dom ingen och gick och letade efter såna där glasögon som typ många har. Sånna 'är så jävla snygga och jag har länge velat ha sånna. Men de va typ slut överallt :o Senare kom Sandra in till stan igen! Och mamma åkte hem. Vi gick till Din sko igen och kollade på olika skor till mig. De låg fullt av stövlar överallt!!! jag fick verkligen panik och va nära på att börja gråta :o Vi gick och kollade lite i andra affärer oxå osv. Vi fikade, tog varsin macka osv. De va sweet! Sen besämmde jag mig för att köpa skorna jag la undan iaf. Dom satt lite obekvämt, men de va de ändå värt. bild kommer sen! hehe :) jag tror dom blir lite skönare sen oxå!
Iaf, jag drog hem vid halv 6 ungeför och har sett på tv osv. Snart ska jag packa och mamma ska slinga mitt hår.
Imorgon åker vi jö. Roligt roligt. eller nått?! Lite roligt, för mormor ska va hemma hos oss hela tiden tydligen XD haha. Ta hand om katterna osv! (y) LoL ! XD jaja (a)
Nu ska jag gå iaf, måste packa innan päronen bli sura (a) PUSSPÅER!
och alla som ska till rindi får ha rikitigt roligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0