Onsdag!

hejsan. idag hade jag sovmorgon vilket va riktigt skönt! Jag skulle till tandregleringen eller va de heter för att kolla min tagdställning vid 9, så jag sov till 8 :) de va skööönt! heheh. Mamma skjusade ner mig och sen tog jag bussen upp till skolan. Så nu ska jag bara ha min tandställnig i en månad till vilket är typ 1000 ++++++!!! :D hihi(a)  Iaf, när jag kom till skolan träffade jag Mathilda och Rasmus. Vi snackade lite eftersom vi hade rast. hehe. Sen gick jag och Mathilda in och Rasmus fick stanna ute XD hahah :D
Iaf, har nog inte gjort nå speciellt i skolan idag :o hehe, men de va varit helt okej. hehe
När jag kom hem från skolan igen så va jag tydligen ensam hemma :o haha, jag trodde mamma skulle va hemma men nej :p jag satte mig i soffan och såg lite på gossip girl osv. Sen skrev Kampo till mig på msn, Fy fan va jag saknar den kvinnan!!!! <3
Ikväll ska jag bara ta de lungt. hehe, men nu ska jag gå för jag ska spela dam med Jonas genom msn ;) haha, de va så länge sen. Saknar honom med!
idag får ni till och med en dagens outfit ;) hahaha




"utekläder"

"innekläder"



Kommentarer
Postat av: Kampo.

jag saknar dig sjukt mycket, du fattar inte!

Vill hem nu till dig :(:(:(:(

langtar tills vi ses igen!



varldens basta malin, jag alskar dig!

2009-10-29 @ 12:18:28
Postat av: malin

jag saknar dig med kampo! Mitt liv funkar verkligen inte utan dig! längtar som fan tills vi ses !

älskar dig med bästaste josefin !!! <333

2009-10-29 @ 12:51:30
URL: http://gutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0